jueves, 19 de diciembre de 2013

Gene Simmons Obert a una Reunió amb Peter i Ace (Rock Hall of Fame)


Després d'anys de peticions , cartes irades i protestes reals fora del museu a Cleveland , KISS finalment estan entrant en el Saló de la Fama del Rock and Roll el proper any. Quan va sortir la notícia, molts en la KISS ARMY varen preguntar si Gene Simmons i Paul Stanley es retrobarien amb companys de banda distanciats Ace Frehley i Peter Criss en la gran nit .

Parlem amb un Gene Simmons sorprenentment gentil sobre el gran honor , i la possibilitat d'enterrar la destral de guerra ell amb Peter i Ace .

Digues-me quina és la teva primera reacció davant la gran notícia .
Orgull. Per a mi , és un altre estirada de la màniga de la camisa per recordar-me que el somni americà és viu i bé. Sóc la prova vivent d'això . Vaig venir aquí com a immigrant , de caràcter jurídic - que és una distinció - i aconseguir el Hollywood Walk of Fame i aconseguir les claus de les ciutats de Déu sap quantes ciutats i els museus de cera i els milers de productes amb llicència que tenim i així en . . . No obstant això , no importa quant soroll molt que prenem sobre com només els fans són importants - i és veritat que són ells els que ens posen aquí i sense ells no som res - hi ha alguna cosa en el fons de les nostres consciències col · lectives que ens fa estimar ser reconeguts pels nostres parells .

El Saló de la Fama del Rock and Roll va començar com una idea meravellosa i ideal , i és un orgull i un privilegi . Ara , hem tingut 10 alineacions diferents . És important fer una llista que l'honor no és només nostra. És Gene, Paul , Ace , Peter , Eric Carr , Mark St John , Bruce Kulick , Eric Singer , Vinnie Vincent , Tommy Thayer . . . Hi ha hagut un munt de nois , i seguim de gira i omplir estadis , i és un testimoni de la idea de Kiss .

Fa molt de temps, quatre caps de pardals dels carrers de Nova York van decidir armar la banda que mai van veure a l'escenari. Vam tenir la ballsy per enderrocar el nostre propi guant . "Vostè volia el millor ? Tens el millor ! La banda més calenta del món . Petó . " Estàs Maleït dreta .

¿ Va començar a pensar que mai seríen inclossos ?
Sí Crec que és polític . Tan aviat com els fans van tenir alguna cosa a dir , m'han dit , ens matem tots els altres . Crec que és un delicte que Deep Purple no està en i Patti Smith és . Què punyetes ? Hi ha artistes de discoteca i tot tipus de tipus creïbles i importants de la música que no tenen res a veure amb el rock & roll . Però, bé , no és el meu. Crec que el millor que van fer va ser per obrir-lo als fans . No és un ideal nord-americà : "Pel poble i per al poble , de la gent . " Hey , això és una bona idea .

Definitivament estàs arribant a la cerimònia , oi ?
Oh , si. Oh , si. Hem d'estar allà dalt amb orgull per als aficionats .

És bo fer-ho en Brooklyn ja que vostès es va iniciar a Nova York .
Sí És el més fresc de la frescor .

És que vostès , Nirvana , Peter Gabriel , Hall & Oates , Linda Ronstadt , Cat Stevens . Ets fans d'aquestes persones ?
Jo respecte a tots els músics que s'aixequen a l'escenari. Ja sigui que el qualifica com el rock & roll és una altra qüestió . Sóc de l'opinió que es tracta de guitarres i tambors . Aquesta és la nostra carn i patates . Per al registre , no hi ha pistes d'acompanyament , no pre- registrar res. Quan ens veuen en directe i diu petó , això és tot . Estem en viu . Quan juguem TV i hi ha una pista de fons , direm que sí .

La gent té molta curiositat sobre el que l'alineació de la banda tocarà aquesta nit.
Bé, Kiss és Tommy Thayer , Eric Singer , Paul Stanley i Gene Simmons . És com si em va presentar la seva dona i jo anar , " Espera , on són les altres esposes ? " És com , "Sí , jo estava casat amb ells i ara sóc aquí . " Es pot argumentar que el punt i anem a resoldre-ho tot a mesura que passa el temps . Aquesta és per als fans . Si els fans no els importava , no estaríem aquí . Si no significava res per a ells , no estaríem aquí .

Bandes solen jugar amb els antics membres en el Saló de la Fama . Estan oberts a la idea de jugar amb Peter Criss i Ace Frehley aquesta nit ?
És clar , per què no ?

Jo he sentit a dir en el passat que mai va voler jugar amb ells de nou .
Això era per a una gira. Però eren igualment important en la formació de la banda . Quan tens fills amb la seva primera esposa , et donarà prestigi . El fet que es va tornar a casar , no s'elimina o minimitza la importància . Ei, "Vostè ha donat a llum a aquesta cosa , Kiss , amb Ace , Peter , Paul i Gene . "

Però hi ha hagut algunes disputes molt públic i mala sang en els últims anys .
Mai hi ha hagut mala sang . Els estimo com a persones . És que odio les drogues i l'alcohol . No m'importa si vostè és Mötley [ Crüe ] o Springsteen . Si no té les boles per arribar a la recta de l'etapa , és un insult per als fans i els membres de la banda .

Diuen que estan nets ara , però.
No tinc cap comentari .

En general , acaben la nit amb un gran final de les estrelles on tots els reclutes fer una cançó junts . He sentit que suggereix que aquesta vegada podria ser "Rock and Roll All Nite " . Estan oberts a això ?
Clar . Quina altra cançó acaba la nit?

Seria un malbaratament per veure't cantar aquesta cançó de Bruce Springsteen .
Ell és genial . Ell no utilitza cintes de suport , tampoc. Això és una bona cosa . El que fa és increïble . Cal llevar-se el barret .

Li importa en absolut que els crítics sovint van arrencar en vosaltres en el seu moment ?
No, sóc massa ric per preocupar-se. Sóc un bastard tan privilegiada , estàs fent broma ? Em paguen més diners que alguns països del Tercer Món . Què he de queixar-se ? Els fans ens estimen . Els estimem . No tothom estima Jesús , tampoc. Recordo quan Rolling Stone diu el primer disc de Led Zeppelin un " dirigible coixesa . "

També vam dir que eren una imitació del Jeff Beck Group .
Bé, no es pot dir res dolent sobre sobre Jeff Beck Group . Aquests dos primers discos eren fantàstics . I Jimmy Page juga en aquestes coses també . Sigues Beck , Pàgina i els nois . És interessant veure com amable els realment grans nois estan a punt de nous talents . Sempre hem anat fora de la nostra manera de fer que totes les bandes que mai hagi tingut en el seu primer recorregut se senti com a caps de cartell . La llista de bandes que prenem quan no significaven res és bastant notable , simplement perquè els va agradar com ventiladors : AC / DC , Rush , Bon Jovi , Mötley Crüe , Cheap Trick , Judes Priest , Iron Maiden . Simplement segueix i segueix.

Els nois en Rush li donen molt crèdit cap a un gran audiència .
Bé, per tenir una banda canadenca en la seva primera gira als Estats Units va ser com , "Qui ? " Però tan aviat com vaig saber " Working Man" i vaig sentir Geddy [ Llegeix ] cantar . Jo estava com , "Què dimonis ? Això és com un canadenc Led Zeppelin ! "

Tornar a la cosa amb els crítics , és com si vostè s'està preguntant per què Godzilla les persones que l' odien , mentre que ell està destruint Tòquio. " Ho sento , ell és 50 pisos d'alçada . Ell no pot sentir . "

La gent té curiositat per saber per què no s'aconsegueix en VH1 Classic de That Metal Show amb Eddie Trunk .
Respectuosament , no estic molt interessat .

Per què ?
[ Rialles ] Abans que hi hagués metall , hi va haver petó . En realitat no ens considerem metall . És només rock & roll , i tots els gestos de la mà que tothom ho fa en aquest programa , vaig inventar això . Ah , i permetin-me afegir la paraula " puta " .

Per tant , no és res personal en contra d'Eddie Trunk o alguna cosa ?
Oh , no m'importa . Jo desitjo el millor a tots . Tothom hauria de tenir una vida feliç i tenir èxit i això . El fet que nosaltres no volem fer un programa no vol dir res. No estic molt interessat en el xou de Jon Stewart , tampoc. Això no vol dir que nosaltres no li desitgem el millor . És que no és la meva tassa de te . Jo no vull ser una pinyata , mentre ell va a tirar acudits . Però si ell vol jugar mà a mà , has de prendre , així com donar-li .

Com es va a vestir el Saló de la Fama de la nit ? Et vas a posar el maquillatge complet i els vestits ?
Jo estava pensant que portava un vestit de lunars . . . No, en realitat no hem pensat en això .

Si et diuen el que volen els quatre nois originals per jugar , serà d'acord amb això ?
Mentre que estan disposats només per portar la seva primera núvia i la seva primera esposa . . . No hi ha regles . En realitat no he pensat en això .

Per només totalment aclarir una vegada més , que està disposat a jugar amb Ace i Peter aquella nit ?
Ah, és clar .

Aquesta podria ser l'última vegada en la història a continuació . Quan més podria succeir ?
Al gener vam celebrar el nostre 40 aniversari , i el noi Em veig bé ! I cada vegada que dic : "Jo mai vaig a fer això , mai vaig a fer això ... " Per l'amor de Déu , Ace i Peter estaven a la banda de tres vegades per separat . I ells van ser acomiadats en tres ocasions separades . Cada vegada que es tractava de la mateixa cosa . Quantes vegades vas a sentir: "No, estic sa ara . Estic bé . " És com el vell , " Prometo que trauré " .

L'única consideració sempre ha estat l'ideal militar : ment sana , cos sa , el respecte dels aficionats . Ells són els nostres caps . Ens sivella de genolls a les persones que ens fan la vida possible , i amb raó . Tu i jo i tots els altres , només feina aquí . Tots els altres que irrespeta que potser no hauria de tenir les oportunitats que ofereix. L'escenari és terra santa . És l'església elèctrica . No tothom pertany allà.

Així que vostè pensa que és possible que hi podria haver una gira de 40 aniversari que involucra Ace i Peter ?
Jo no vull fer això . Nah . Jo he passat per això abans . Massa cicatrius i massa " , ho prometo , t'ho prometo , t'ho prometo . " És com el nen que va cridar llop . Quantes vegades es pot plorar la mateixa cosa ? Després d'un temps , ho sento , Charley .

Tots dos van escriure llibres i no van dir coses molt bones sobre tu . Això et molesta ?
M'atinc a tot el que van dir ! [ Big riuen ] Et vaig a explicar una història meravellosa . Ace , que Déu ho beneeixi . . . Ja saps , quan està recta que és un tipus meravellós . Ell em va portar al Beverly Hills Hotel i em va explicar una història . Ell va dir : " Mira , jo només vull mostrar un capítol que vaig escriure en el llibre i revisaré amb tu i m'asseguro que està bé. "

Li vaig dir : " Mira , escriu el que vulguis . Sóc un tipus feliç . " Ell va dir : "Jo només vull comprovar l'exactitud de la mateixa . " Jo vaig dir : "Bé , què és ? " Ell diu : "Bé , -cents setanta- sigui el que sigui. Hi ha una piscina i tots estem per aquí . Hi ha noies i estem descansant voltant, i m'aixeco al trampolí en el meu vestit de bany i jo ' he aconseguit xampany a la mà i estic borratxo i tinc un mocador a . Després em dius : ' Ace , baixar del trampolí . Estàs borratxo , et vas a ofegar . Llavors jo dic : ' Vés a la merda . No em diguis què fer ! ' "

Després salta des del trampolí i salta polz Per descomptat , ell comença a ofegar-se. Ell diu : "Per descomptat , que et submergeixis en perquè vostè solia ser un salvavides . Em pescar fora , bombar l' aigua fora de mi , salvar la vida . " I en l'esmorzar a l'hotel Beverly Hills , em diu : "Vull donar-li les gràcies per salvar-me la vida . Però com és exacte és així ? "

Li dic : "Va ser el 95 per cent de precisió . Sí , hi havia un trampolí . Sí, xampany a la mà . Sí , rient a la cara . Sí, s'ofega a la piscina . Sí, em vaig capbussar i rescatat a algú . Però que no vas ser tu Era Peter Criss Eres pla -cap a fora inconscient - .. sorpresa - al costat de la piscina .

Ell simplement va arronsar les espatlles . Vostè pot agafar en una mentida o un producte de la seva imaginació i li vaig a arronsar les espatlles i dir " Oh, bé , què cony ? " Ell és un feliç i despreocupat , ho sento . . . Quan ens vam reunir per primera vegada que era màgic . Ens va encantar aquests tipus . Tots per a un i un per a tots . Mira , no tots els matrimonis es mantenen junts . Què puc dir-te ? Caín i Abel no es portaven molt bé , tampoc.



Llegir més :
Segueix-nos a : @ ROLLINGSTONE a Twitter | ROLLINGSTONE a Facebook

No hay comentarios:

Publicar un comentario