viernes, 6 de diciembre de 2013

Eric Singer: Els fans europeus que van asistir als primers shows de la gira Monster, no van veure la Spider en tota la seva magnitud.

Extracte de l'Entrevista de Marko Syrjala per This Is Rock Juny 2013

La llegendària banda Americana KISS va començar la seva tan esperada etapa europea de la gira Monster a Friends Arena, Estolcomo l'1 de Juny 2013.

La banda va presentar davant de 30.000 fans el seu nou espectacular escenari anomenat "Spider". Dos dies després KISS va aterrar a Finlàndia i va tocar al Hartwall Arena amb entrades esgotades. Aquí una entrevista a Eric Singer l'endemà d'aquest show.

EL NOU ESCENARI

Marko: Abans que res Eric, he de dir que el nou escenari Spider és impressionant!

Eric Singer: Serà millor. Encara estem treballant en ell i portarà encara vuit o nou xous fins que estigui llest.

Marko: Així que afegireu elements o més parts?

Eric Singer: Ja ho veuràs. Sí. No vam assajar amb ell, vam intentar assajar però no funcionava. Així que el primer dia només vam tocar música. El primer xou d'aquesta gira era el primer xou en què fèiem això. Vam arribar aquell dia per practicar el començament. Millorarà. Paul i Doc van veure l'escenari un cop muntat, perquè ells ho van dissenyar, Paul el va dissenyar, però jo no el vaig veure fins al dia que vam arribar a Estocolm. Només vaig veure els vídeos de quan Paul el va veure per primera vegada en el lloc on es va muntar. Em va enviar videoclips per mostrar-me com es veia, com es movien algunes coses, etc. El meu tècnic de bateria va anar, la gent de producció va anar, però jo no vaig anar. Jo el vaig veure només en arribar aquí.



Marko: Bé, l'escenari es veu impressionant. He vist molts shows i he de dir que aquest és únic. Com es veu l'escenari des del teu punt de vista? No et fa por tocar aquí amb tantes parts movibles?

Eric Singer: Sí, com vaig dir encara està en proves. Tots els moviments i tot el que fa s'ha de programar per ordinador i tenim problemes amb el programa. Si veus un altre xou, d'aquí quatre o cinc xous el podreu veure en tota la seva magnitud.

....

No només pel programa. Nosaltres mirem els vídeos i diem "Ok, cal canviar això, o podríem fer tal altra cosa." I després calen un o dos xous per aplicar els canvis correctament i assegurar-nos que es veu i es mou com volíem.



No hay comentarios:

Publicar un comentario